שליחת SMS

רוצים להגדיל את המכירות בעסק שלכם? להרחיב את קהל היעד שלכם? לפתח את היחסים עם הלקוחות שלכם ולקרב אותם אל המותג שלכם? עשו שימוש במערכת שליחת SMS ובבניית רשימת תפוצה בSMS לעסק ותוכלו לעשות את כל אלה ועוד. בניית רשימת תפוצה היא אחת הדרכים הטובות ביותר לשווק ולקדם את העסק, להגיע לקהל היעד של העסק שלנו שנרשם לתפוצה בלחיצת כפתור. בפלטפורמת הדפדפן והאינטרנט בדרך כלל עושים שימוש במיילים כדרך ההתקשרות העיקרית אולם בשנים האחרונות הדרך המובילה לניהול רשימות התפוצה הללו היא באמצעות שליחת SMS. אחוזי הפתיחה הרבה יותר גבוהים, המעורבות של הקהל היא גדולה יותר וכמובן שקריאת הודעת SMS בטלפון הפרטי שלנו היא דרך הרבה יותר אישית להתקרב לקהל שלכם ולקרב אותו אל המותג שלכם.

כיצד עובדת המערכת?

מערכת תפוצה בSMS מאפשרת בניית רשימת תפוצה או מועדון לקוחות אם תרצו, כאשר תוכלו להוסיף אנשים ידנית או לאפשר להם להירשם דרך שדה המיועד לכך באתר שלכם. אל כל האנשים ברשימת התפוצה שלכם תוכלו להגיע בלחיצת כפתור אחת וכך למשל תוכלו למשל לכתוב SMS שיווקי במשך דקה או שתיים (או קצת יותר אם אתם רוצים להשקיע בכך יותר מחשבה) ובלחיצת כפתור אחת להגיע למאות או אפילו אלפי אנשים במכה. תוכלו ליהנות מדוחות מפורטים של המערכת אודות אחוזי הפתיחה של כל SMS ששלחתם וכן על המעורבות של הקהל לכל SMS, לדוגמה לחיצה על קישור בגוף ההודעה או שליחת הודעה חוזרת להסרה מהתפוצה וכו'.

היתרונות השיווקיים של המערכת:

  • מאפשר לכם להשאיר את העסק בתודעת הלקוחות שלכם גם הרבה אחרי שצרכו או התעניינו במוצר שלכם.
  • מאפשר לכם "סיבובי שכנוע נוספים" לקידום מכירות ללקוחות שלא קנו בפעם הראשונה שנחשפו אליכם ומאפשר לכם לקרב אותם אל המותג.
  • יאפשר לכם לשלוח מבצעים או אירועים מיוחדים עונתיים. לדוגמה: מבצע לכבוד החג, מבצע לרגל יום ההולדת של הלקוח, מבצע לכבוד יום הנישואין וכו'.
  • יאפשר לכם לעקוב אחר ביצועי ההודעות שלכם ולשפר ביצועים.
  • יאפשר לשלוח ללקוחות עדכונים וחדשות אודות העסק כמו מוצרים ושירותים חדשים, מעבר כתובת, פתיחה של סניף חדש ועוד.
אולי יעניין אותך:  דנה תדמור על עולם הנדל"ן פוסט משבר הסאב-פריים
You Might Also Like