הלוואות למוגבלים בחשבון

בעלי חשבון בנק  מוגבל

על פי הנתונים יש קרוב לחצי מיליון חשבונות בנק מוגבלים בבנקים בישראל. מדובר במספרים גבוהים מאוד לכל הדעות. אנשים בעלי חשבון בנק מוגבל זקוקים לסיוע כלכלי כדי לעמוד התחייבויות הפיננסיות ולצאת מהמצב הכלכלי הלא פשוט אליו נקלעו. הפתרון הטבעי ביותר הוא הלוואה. אך הבנקים מסרבים להעניק הלוואה לבעלי חשבון מוגבל. וכך בעצם בעלי חשבון מוגבל מוצאים את עצמם במלכוד כאשר אינם מצליחים לפרוץ את המעגל הסגור של הצרה הכלכלית אליה נקלעו. הפתרון עבור כל אותם אנשים זה בעצם הלוואות למוגבלים בחשבון ע"י גופי מימון חוץ בנקאים אשר מעניקים הלוואות בריביות עבור הלקוחות בתנאים מתאימים בעלי חשבון מוגבל.

הלוואות מגופי מימון חוץ בנקאים

כאמור כיום ישנה אפשרות לפנות לקבלת הלוואות למוגבלים בחשבון לחברות מימון חוץ בנקאים, חברות ביטוח וקרנות. אשר מעניקות הלוואות לא רק לבעלי חשבון מוגבל כמובן. בעלי חשבון מוגבל אינם בהכרח אנשים שאינם עובדים או מתפרנסים. ההלוואה מתבצעת בדרך כלל כנגד תלושי שכר וכן כנגד פירוט אחר על הכנסות ונכסים. במידה והגוף המלווה רואה שיש אפשרות להחזר ההלוואה  אז הוא יעניק את הלוואה תוך זמן קצר מאוד. ההלוואה ניתנת בדרך כלל בריביות גבוהות יחסית, אך בגלל התחרות בשוק ניתן למצוא תנאי הלוואה טובים גם לבעלי חשבון מוגבל אשר הבנק סירב להעניק להם הלוואה.

מה שחשוב לדעת כאשר לוקחים הלוואה חוץ בנקאית

גוף המלווה עבור בעלי חשבון מוגבל בודק כל עניין לגופו ואכן צריך לבדוק בקפידה כי הלקוח אכן יכול לעמוד בתנאי החזרת ההלוואה, מה שחשוב מאוד כדי שההלוואה אכן תסייע עבור בעלי חשבון מוגבל ולא להיפך תגרום להידרדרות כלכלית חמורה אף יותר. במידה והחלטתם לקחת הלוואה בדקו כי החברה שאתם פונים אליה היא מקצועית ואמינה ובעלת המלצות, לחברות מסוג זה ישנו שירות ייעוץ פיננסי אשר יסייע לכם לבחור את ההלוואה עם התנאים המתאימים ביותר עבורכם. אינטרס של כל הצדדים שתעמדו בפירעון ההלוואה, ושהלוואה אכן תעזור לכם ולא להיפך. בדקו את כל האפשריות.

אולי יעניין אותך:  שליחת SMS
You Might Also Like