המדריך לבחירת אינטרנט לעסקים

בחירת אינטרנט לעסקים שונה מאוד מבחינת אינטרנט ביתי. בעוד האינטרנט בבית הוא מותרות לכל דבר (על אף שהוא נמצא כמעט בכל בית כיום ומשמש לאינספור דברים) הרי שבמסגרת העסקית מדובר בכלי חשוב לכל דבר. באמצעות האינטרנט בתי העסק מנהלים את הרכש, הסחורה, הלקוחות, המידע ועוד. בין היתר משתמשים באינטרנט לשיווק העסק, ליצירת קשר עם אנשי מקצוע, ספקים ולקוחות וכן גם יש צורך לגבות בענן את הפרטים והמידע. לא משנה איזה עסק יש לכם סביר להניח שתצטרכו חיבור לאינטרנט ולעתים רבות גם שירותים נוספים בהתאם לסוג העסק וצרכיו.

סוגי תשתיות אינטרנט לעסקים:

התשתית היא החלק החומרי של הכבלים, הסיבים האופטיים, האנטנות והשרתים עליהם יושבים הנתונים והמידע ובו הם זורמים ברחבי העולם. בישראל יש כמה סוגי כבלים ותשתיות המחוברים דרך הים לשאר העולם. ישנן עוד תשתיות רבות אשר אינן מחוברות בישראל ולכן מה שרלוונטי עבורכם הם התשתיות שכן. אילו סוגי תשתיות קיימות ומה עדיף? הנה מעט מידע מבפנים על סוגי התשתיות:

  • כבלים – אינטרנט המבוסס כבלים הוא האינטרנט של חברת הוט. הפריסה של הכבלים נחשבת לרחבה למדי ומגיעה למקומות רבים בארץ. היא שנייה רק לבזק מבחינת הפריסה הארצית והגישה לאינטרנט.
  • מודם סלולרי – מדובר למעשה בנתבים ניידים המתחברים אל המחשב בדרך כלל ומשמשים כפתרון אינטרנט נייד ו/או לשעת חירום. יש מגוון חברות המספקות שירותים אלו כמו פלאפון, הוט מובייל, פרטנר וחברום התקשורת האחרות.
  • DSL – לא תשתית האינטרנט הכי חדשה טכנולוגית אך ללא נפוצה הנפוצה והפופולרית ביותר. תשתית זו מותקנת על גבי תשתיות הטלפון של בזק והיא בפריסה ארצית מלאה וכמעט כל חברות התקשורת עובדות אתה. כמובן שיש לה שדרוגים נוספות המסייעים בהעלאת מהירות ההעלאה וההורדה וממקסמת את היכולות של התשתית. חיבורים משודרגים אלה נקראים ADSL, VDSL  וכו'.
  • סיבים אופטיים – האפשרויות הטכנולוגית המתקדמת של היום היא חיבור לאינטרנט באמצעות תשתית חדשנית של סיבים אופטיים. מבלי להיכנס לפרטים הטכניים של איך אלה בנויים נסביר רק שמדובר בתשתית חדשנית בעל רוחב פס גדול המאפשר מעבר גדול של נתונים (עד 1 ג'יגה) במהירות רבה. התשתית זמינה בערים המרכזיות בישראל ולא בכל מקום בארץ אבל נחשבת לתשתית נהדרת, מובילה ומתקדמת שגם אנו בטריפל C תומכים בה.
אולי יעניין אותך:  הלוואות למוגבלים בחשבון

איך לבחור ספק אינטרנט?

בחירת ספק האינטרנט עשויה להיות ההתלבטות העיקרית שלנו בהיעדר הבנה בפרטים הטכניים על התשתיות. בחירת הספק תיעשה בבחינת מספר נתונים ובראשם זמינות החברה לשירות לקוחות, מה הוא כולל וכמובן המחיר המשולם מדי חודש. נרצה לוודא לאיזו תשתית החברה מחברת אותנו, מהי השרידות של אותה תשתית ובאיזו מהירות מרבית היא תומכת. כמו כן במידה ואתם זקוקים לשירותים נוספים כמו ציוד מתקדם, תמיכה 24/7, שירותי מצלמות בעסק או במעגל סגור, שירותי דוא"ל, שירותי אבטחה, שירותי גיבוי בענן, הקמה של עסק חכם ועוד – תצטרכו לבדוק עם הספק האם הוא מספק אותם ופרטים על כל אחד מהשירותים.

חבילת האינטרנט החכם של טריפל C:

טריפל C מציעה לכם לחסוך זמן, כסף ומשאבים ולהצטרף לחבילת אינטרנט לעסקים המבוססת על תשתיות סיבים אופטיים ברמה הטכנולוגית הגבוהה ביותר. זמינות מלאה של החברה לתמיכה טכנית, תקלות וכל דבר שתצטרכו. כמו כן מדובר באינטרנט חכם, כלומר כזה שתוכלו לשנות את פרטי החבילה בהתאם לצרכים שלכם דרך האתר מבלי להיות תלויים בלחכות לנציג בטלפון. החיבור ניתן גם בתשתית ADSL מתקדמת וקווי תמסורת מגוונים. החיבורים מתבצעים (בהתאם לסוג השירותים המבוקשים) לאחת מספקיות האינטרנט המובילות בישראל: בזק, סלקום, הוט, פרטנר ועוד.

פרטים נוספים של חברת טריפל C

כתובת: הסיבים 49, פתח תקווה 4959504

טלפון: למוקד העסקי 6440* או במספר הישיר 03-9204601

אימייל: internet@ccc.co.il

טריפל סי פייסבוק

טריפל סי יוטיוב

טריפל סי themarker

טריפל סי businessthatisimportanttoknow

טריפל סי sites.google

טריפל סי medium

טריפל סי mypen

טריפל סי appworld

טריפל סי b-share

טריפל סי 20il

You Might Also Like