טיפים בבחירת חברת ניקיון לעסקים

רגע לפני שאתם בוחרים חברת ניקיון לעסקים כדאי שתשימו לב לכמה טיפים חשובים שיחסכו לכם זמן וכסף מיותר. באמצעות טיפים והכוונה נכונה תוכלו לבחור בחברת הניקיון הטובה והמקצועית ביותר שתוכלו לעבוד איתה שנים רבות ואף להיות מרוצים מתוצאותיה.

ביצוע וניהול עבודות הניקיון ע"י חברת הניקיון

עבודות הניקיון השונות במשרדים מצריכות ניקיון יסודי ומקצועי מדי שבוע ולעיתים פעמיים בשבוע. אך לא רק עבודות הניקיון השונות זקוקות לתחזוקה מדי שבוע, גם עבודות שונות כגון: תיקונים של מערכות המבנה, ניהול כח אדם על שמירת הניקיון , תחזוקת מערכות חשמל, מים, שטיחים, פוליש ועוד נוספות שכל משרד משתמש בו במהלך עבודתו. חלק מעבודות הניקיון כוללות בין היתר שיפוצים, תיאום מאורגן ושוטף מול המנהלה, פעילויות שונות כמו אירועים ועוד. לכן חשוב לבחור חברת ניקיון לעסקים מקצועית ויסודית שתכיל את כל פעולות הניקוי היסודיות וכן שירותים נוספים שזקוק להם המשרד בעבודתו .

לוח זמנים גמיש וזמינות מירבית

דבר חשוב ביותר לבחירת חברת ניקיון לעסקים הוא נושא הזמינות של חברת הניקוי חשוב שהחברה תהיה זמינה ותתאים לשעות פעילות המשרד וכן תשלב גם שירותי תחזוקה בהתאם לצרכי המשרד. כמו כן, חשוב לברר אם ניתן להזמין את שירותי הניקיון לשעות שבהם המשרד לא עובד במידה ואין אפשרות לנקות במהלך שעות היום, או שיש פגישות מרובות במשרד במהלך היום. לוח זמנים גמיש וזמינות הם המפתח לבחירת חברת ניקיון לעסקים מקצועית ואמינה.

אמינות חברת הניקיון

אמינות החברה היא דבר חשוב ביותר בקבלת ההחלטה לגבי חברת ניקיון למשרדים. חברה לא אמינה היא חברה שלא ניתן לסמוך עליה ובטח לא לשכור את שירותיה. בעת בחירת חברת ניקיון חשוב לבדוק את אמינות החברה וזאת באמצעות המלצות מלקוחות אשר השתמשו בשירותי החברה, כמו כן יש לראות אישורים מטעם החברה לניהול וביצוע העבודות, רישיון משרד התמ"ת ועוד מסמכים נוספים אחרים המעידים על אמינותה של החברה כגון: ביטוח עובדי הניקיון, רישום החברה כחוק ללא תביעות וחובות, הזמן שהחברה קיימת ועוד. חברה אמינה היא חברה שעובדיה בעלי הכשרה מקצועית מתאימה ויש להם ניסיון רב בתחום בו הם עובדים.

אולי יעניין אותך:  דנה תדמור על עולם הנדל"ן פוסט משבר הסאב-פריים

שירותי נוספים שהחברה נותנת מלבד ניקיון

כדאי לבדוק עם החברה מציעה שירותים נוספים שתוכלו להסתייע בהם בעת הצורך. שירותים אלה יכולים להיות אבטחה, תפקידי תחזוקה, גינון ועוד. ככל שלחברה יהיו עוד שירותים נוספים מעבר לניקיון כך תוכלו להיעזר בה במקום לחפש חברה נוספת. כמו כן, חשוב לוודא שהחברה משתמשת במכשירים מתקדמים לניקוי בנוסף לחומרי הניקוי.

You Might Also Like