קייטרינג בשרי על האש: מה כדאי לדעת

אם אתם אוהבים בשר ורק מחכים לאירועים כדי ליהנות ממנות בשר טעימות ומגוונות אז הכתבה הזו בשבילכם. תוכלו ללמוד על האופציות שמציעים קייטרינגים לבשר על האש, ולהכיר את סוגי הבשרים הקיימים לעל האש. קייטרינג בשרי על האש הוא קייטרינג הכולל בשרים הנצלים על המנגל או על מתקן צלייה מיוחד. קייטרינג בשרי על האש מאפשר לאורחים ליהנות מקייטרינג ייחודי במינו, עם מיטב הבשרים הטעימים והמובחרים ביותר, המוגשים עבור האורחים, ישירות מהאש. כך האורחים מקבלים טעימה ייחודית של בשר טעים וטרי ישירות מעל האש. אין חוויה מענגת יותר לחוש הטעם, מאשר להתפנק עם מנת בשר טעימה וחמה ישר מהאש, במיוחד באירועים למיניהם, שם ניתן ליהנות ממגוון של אפשרויות בשר בקייטרינג הבשרי על האש.

הבשרים המומלצים לקייטרינג בשרי על האש כוללים מגוון רחב של בשרים, כגון אסאדו ארגנטינאי, מבחר של קבבים, נתחי קצבים מיושנים, מרלן ועוד. ניתן לשלב קבבים מסוגים שונים שהאורחים אוהבים, חלקם פיקנטיים לאוהבי החריף ואילו אחרים פחות חריפים. אגב, אם יש אנשים שאוהבים חריפות בבשר אז נקניקיות צ'וריסוס יכולות להיות מענה מושלם לאוהבי הנקניקיות או לגוון עם נקניקיות מרגז. לצד מבחר של נקניקיות וקבבים, ניתן לשלב בשרים מומלצים נוספים לעל האש, כגון סטייקים מובחרים של בקר או כבש ואנטריקוטים מובחרים, וכן שימוש בבשרים טריים במיוחד. נתחי קצבים מיושנים הם גם אופציה מומלצת לבשרים על האש המעניקים טעם מיוחד במינו, עם רכות מופלאה לבשר. בשרים נוספים ואהובים כבשרים לקייטרינג בשרי על האש הם פרגיות ועוף, ניתן לשים על האש כנפי עוף או פרגיות או שוקי עוף, ולצלות אותם על הגריל. זה יעניק להם טעם מיוחד ומענג במיוחד. כל בשר שתבחרו לעל האש יהיה מושלם כי מבחר רחב של בשרים יכולים להיות מושלמים עבור צלייה על האש, לכם ולאורחים שלכם. מומלץ לשלב מגוון רחב של סוגי בשרים, מכל מיני סוגים שונים, וכך תהיו בטוחים שהאורחים שלהם ייהנו מהקייטרינג על האש, עם הבשרים שהם אוהבים. 

אולי יעניין אותך:  תפירת וילונות – האם כדאי לקנות וילון מחברה שגם תתפור אותו?

מבחינת טיפים איך להכין בשרים על האש באופן הטוב ביותר, זה גם נושא שחשוב לדעת ולהכיר אותו. אם אתם עושים על האש עבור עצמכם או עבור בני המשפחה או באירועים משפחתיים, אז כדאי לכם לדעת איך להכין בשרים על האש באופן הטוב ביותר. קודם כל, עוד לפני שמגיעים לשלב שמכינים בשר על האש, חשוב לפנות אל קצבייה שאתם מכירים, ולקנות נתחי בשר טריים, זה חשוב כדי שהחוויה של המנגל על האש תהיה טעימה ומענגת במיוחד. לאחר מכן, רצוי לחלק את הכנת הבשרים על האש מזמן הצלייה הנמוך ביותר אל זמן הצלייה הגבוה ביותר, כדי לנצל באופן אפקטיבי את המנגל. כך, למשל, תתחילו מהשיפודים שלא דורשים זמן רב על המנגל, ולאחר מכן את הקבבים והעוף ולבסוף את הסטייקים. טיפ נוסף וחשוב מאוד להכנת בשרים הוא להשתמש בנתחים טריים או נתחים שהופשרו מראש, אך בשום אופן לא לשים נתח בשר קפוא על האש, כי החלק החיצוני יישרף והחלק הפנימי לא ייצלה כנדרש. עוד טיפ חשוב ביותר הוא לגבי צלייה של סטייקים על האש. קודם כל להניח את נתח הסטייק על המנגל ולהמתין מעט עד שתראו את החלק העליון של הסטייק נהיה פריך, ורק  אז להפוך אותו. לא למהר להפוך אותו אך לא לחכות יותר מדי עד שהוא נשרף. לאחר שהפכתם את נתח הסטייק, המתינו עוד קצת, עד שתראו את דרגת הפריכות שאתם אוהבים. אם אתם לא בטוחים האם הסטייק מוכן, אז חתכו חתיכה קטנה ממנו ותראו את צבע הבשר מבפנים, ואז תחליטו האם להמשיך לצלות אותו על הגריל או לא. טיפ אחר וחשוב להכנת בשרים על האש הוא להעביר בצל על גבי המנגל וזה חשוב כדי שהבשר לא יידבק לפסים של המנגל או של הגריל. כעת אחרי שיישמתם את כל הטיפים על המנגל המושלם, נותר להם ליהנות מהבשרים על האש שהכנתם, ולהתענג מכל ביס טעים של הבשרים. 

אולי יעניין אותך:  סורגים שקופים – לא רק הגנה, גם אסתטיקה

לסיכום, קייטרינג בשרי על האש הוא בהחלט אטרקציה לכל אירוע שתבחרו, לאירוע בר מצווה, לאירועים קטנים או לאירועים עסקיים. בחברת מאסטר מיט מציעים עבורכם מבחר של בשרים מסוגים שונים, כדי שתוכלו להנות מהאירוע המושלם עבורכם עם מיטב הבשרים האיכותיים והטעימים ביותר. אנו נביא לכם בשרים איכותיים וטעימים כדי שתוכלו ליהנות מאירוע מושלם וטעים במיוחד לחובבי הבשר. האורחים מקבלים את מנת הבשר שלהם במופע מושקע על מתקני צלייה, כך שהאורחים מקבלים מול עיניהם את תהליך הצלייה ועישון הבשר. בכך זה בהחלט מושך את העין עבור האורחים שימהרו לקחת מנה בשרית טעימה מתוך מבחר הדוכנים התוססים שאנו מציעים לאירועים. בקייטרינג של מאסטר מיט תקבלו אירוע חלומי עם בשרים טעימים במיוחד, לכם ולאורחים שלכם. קייטרינג מאסטר מיט מציע לכם אירוח בשרי מפנק, עם בשרים איכותיים וטעימים במיוחד, אשר האורחים ייהנו ממנו ובזכותו יזכרו לטובה את האירוע שלכם למשך זמן רב. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר, ופנו אלינו כדי שניישם עבורכם את אירוח החלומות עם בשרים טעימים במיוחד, בקייטרינג הבשרי והאיכותי של חברת מאסטר מיט. אנו משתמשים בנתחי הבשר הטובים ביותר עבורכם, מקצבייה טרייה ומקצועית, עם נתחי בשר טריים וטעימים במיוחד, שלא תמצאו בשום מקום אחר. אם אתם מחפשים אירוע איכותי עם בשרים מובחרים וטעימים, אז אל תחכו ופנו אלינו ונשמח לארגן עבורכם קייטרינג בשרי איכותי וטעים במיוחד, לאירועים הפרטיים שלכם וליקרים לכם או לאירועים עסקיים או אירועים מסוגים שונים.

You Might Also Like